onsdag, augusti 27, 2008

Saker Nina ogillar starkt

  • Regn- Speciellt när det öser ner och samlas i sjöar på vägarna så man får vattenplaning varje gång man vrider på ratten
  • Folk som inte vet hur man beter sig på en bensinstation- Är det normal att stå och röka jämte bilen när man tankar den alternativt blockera två pumpar med sin minivan?
  • Köer i allmänhet- Fruktansvärt jobbiga det behövs väl ingen mer förklaring.
  • Lastbilar-Kör otroligt långsamt, skvätter otroligt mycket vatten samt är äckliga att köra förbi.
  • Skatteverket- Varför varför varför snor dom alla mina pengar undrar jag varje gång jag får lön.

Jaha det var listan över saker jag är mindre glad på just nu. Händer inte så mycket annat i mitt liv. Leker läkare för fullt och det är väldigt intressant. Igår var jag med på en ballongsprängning. Det var grejer det! Tjo!

Inga kommentarer: