tisdag, augusti 12, 2008

NÄL

Ja nu har jag gjort klart dag 2 på näl! inte lika förvirrad som igår. Idag lyckades jag tom ta rätt väg där korridorerna delade sig i ett T när jag slutade för dagen. (Har bara gått förbi det krysset en sisådär 10 gånger sammanlagt men varenda gång är jag helt lost). Hade först röntgen rond och sedan rondade vi avdelningen. Efter lite dataarbete så hade vi mottagning på eftermiddagen. Det var väldigt intressant! Jag var så himla glad över att jag fick chansen att se vissa av fallen som vi hade idag!
På vägen hem idag så körde jag om en gul brännöbuss! Alla som gick på franska sektionen med mig vet vad jag menar! Jag fick en sån nostalgitripp att jag var tvungen att ringa till belsebub och berätta vad jag såg. Sen kan man ju snacka om att det formligen öste ner. Hög vattenplaningsvarning. Jag satt med hjärtat upp under hårrötterna största delen av vägen hem.

Nu har jag inte gjort så mycket annat än att käka lite middag och nu ska jag ta och slå mig ner framför tvn och bara slappna av innan det är dags för en dusch och sängen.
Slut på diktatet ;P

Inga kommentarer: