söndag, augusti 24, 2008

Sunday scones

Hallå hallå!
Ja idag är det söndag! Sov ut även idag och det var hur skönt som helst. Igår så träffade jag då som sagt A och V och vi fikade inne i stan och pratade om allt möjligt. A har ju blivit mäklare så nu har jag min privata mäklare som ska få fixa allt åt mig när jag flyttar tillbaka till sverige.! Moahaha=)
Sedan på vägen hem så hoppade jag in förbi enav mina grannar som fyllde år och som hade lite kalas ute i trädgrden. Det var väldigt trevligt men jag var trött så jag gick hem ganska tidigt.

Men det var igår det! Som sagt var så vaknade jag imorse pigg och utvilad och hade för en gångs skull hela tv-rummet och köket för mig själv då alla andra låg och sov fortfarande. Så jag han vakna till lite innan syster yster vaknade och då satte jag henne i arbete att göra scones så här på söndagsmorgonen. Jag har bestämt mig för att införa sunday scones här hemma så länge någon annan än jag själv kan laga dom dvs.
Idag så ska jag träffa I och ta en liten fika på stan!
Först har dock mamma hotat med att vi ska åka till rusta... Av alla ställen så ska vi tydligen just dit och titta på badrumsmattor!
x

Inga kommentarer: