måndag, september 01, 2008

Nina= Zombie

Jag gick och la mig i en hyfsat skaplig tid igår kväll. Det hjälpte inte ett dugg eftersom jag log och vred mig fram och tillbaka. Klockan 01.47 gick jag upp för att gå på toaletten. (haha intresseklubben antecknar) Då hade jag fortfarande inte lyckats somna.
Någon gång efter det så måste jag ju ha somnat för när väckarklockan ringde 05.15 så sov jag i alla fall.
Ja jag fick i alla fall en inblick i hur det kommer vara i mitt yrke i framtiden med att gå jour på nätterna och inte få sova och sedan jobba hela dagen efter det.
Jag är helt färdig!
Jag är så trött att jag inte kan bokstavera till mitt namn!
Men men vad är det man säger? Övning ger färdighet! Snart kommer jag nog inte behöva sova alls längre utan kan bara keep on going...
Men tills dess zzzzzz.

Inga kommentarer: