söndag, september 28, 2008

Fantastiska vänner!

Nu när jag läste igenom inlägget från tidigare idag så känns det som om det var flera dagar sen jag skrev de där raderna.

Men samamanfattningsvis kan jag väl säga att jag:


  • Städade klart lägenheten *skönt*

  • Möblerade om. Sladden funkade och det blev faktiskt helt okay. Lite mysigare med soffan som den är nu men det är inte helt bra än.

  • Papper är insorterade och klara.

  • Cyklade ut till tesco. Köpte teljus och dricka till kvällen. Kom hem. Här hemma har jag en låda som jag kallar skräplådan där allt som egentligen är skräp och inte har någon annanstans att vara på i lägenheten men som jag inte vill slänga hämnar där. Efter mitt tescobesök så öppnade jag den lådan för att slänga in mer skräp. Vad hittar jag där. Om inte 100 teljus som inte låg på stället där jag förvarar ljus av någon underlig anledning. Samt mina kompisar hade med sig dricka. = Totalt onödig tescoresa.

  • Slutresultatet på kakfronten blev: Frozen caipirinha cheesecake, äppelpaj (made by Nina)och banan-choklad-valnöts muffinsar (som S hade gjort).

Vilken trevlig kväll! Det blev massa trevligt prat och hur mycket gott som helst att äta och jag bara myste (är det ett ord?) och vi tände ljus i hela lägenheten! Åh jag har så underbara vänner och ikväll var verkligen så bra! Nu ska jag bara se till att bli av med förkylningen så jag kan träna igen.

Men nu ska jag gå och lägga mig!! Natti natti

Inga kommentarer: