fredag, september 05, 2008

Bloggar från Säve

Jag tar risken att få min stackars lilla blogg kapad av diverse hackers som befinner sig på säve. Har mot all förmodan hittat ett litet trådlöst nätverk här faktiskt så jag kan roa mig lite medans jag väntar på att mitt plan ska gå. För med min vanliga tur så var naturligtvis planet en timme försenat och min familj orkade inte vänta så länge med mig på flygplatsen. En liten fika hann vi ta men jag förstod att de ville komma hem och inte sitta ute på en liten flygplats hela eftermiddagen.
Anyway det är ganska intressant att sitta och titta på folk men man blir lite trött på det tillslut. det är alla möjliga galna människor som ska till Budapest verkar det som. Eftersom alla andra planen har lyft så är det bara folk som ska till ungern som sitter i hallen och väntar...
eller vänta nu såg jag att jag ljög. det är ett plan till madrid som går 20.35 men då är jag förhoppningsvis inte kvar!

Äsch nu ska jag ta och koppla ner så jag har lite batteri kvar till på planet!
A bientot om det nu var så man sa det

Inga kommentarer: