måndag, september 15, 2008

Intensiv dag!

Wow min dag har verkligen varit intensiv!
  • Först de vanliga föreläsningarna och practice i ENT sedan tillbaka till skolan, pratat med EPO.
  • Sprungit runt halva universitetet för att hitta listor till försäljningen av biljetter till cityracet som börjar imorgon.
  • Gått och försökt fixa ID banden som är till cityracet
  • Hängt upp plakat
  • Försökt lokalisera folk som vill hyra ut tekniska prylar till oss (kan inte säga vad för slags prylar)
  • Sist men inte minst gått in efter en föreläsning i molecular cell biology och pratat om cityracet inför alla första års elever. DOM VAR MÅNGA. Haha S och jag bara rundade hörnet nere i föreläsningssalen och hela rummet var fullt med folk. Över 150 pers lätt. Det var inte lite nervöst.

Sedan har jag även varit och diskuterat med Dr K om ev forskning tillsammans det ser ganska ljust ut vilket är jättekul.

Efter allt detta så har jag haft en elective om KOL och nu är jag hemma i ca 2 timmar innan det är dags för kvällsmöte på Zöld!

Herregud det är tur att man har underbara människor som hjälps åt med allt!

Nu ska jag slänga i mig lite mat eftersom min mage fortfarande är i Sverige mode så är jag hungrig exakt hela tiden!

Inga kommentarer: