lördag, september 20, 2008

D-day

Ja hej och hå!
Har sitter jag och sväljer mitt kaffe och försöker komma på alla hundra miljoner grejer som jag ska ha med mig. Idag är det nämligen äntligen dags för cityrace!!!
Wiiie oh jag hoppas hoppas hoppas att det kommer bli bra för alla som har köpt present. Lite lätt prestationsångest har jag minsann. Det var nog därför jag vaknade inatt av att ha drömt att en posts ledare låg hemma i magsjuka!=)
På agendan idag så står:
9.30 Möta S utanför tesco och köpa 20 flaskor billigt vin
10.30 Vara på plats vid katedralen för "DOPET"
~11-11.30 Komma på plats uppe vid vår post vilket innebär släpa x antal burkar och filtar etc upp...

Vår station är en av de två utomhusstationerna och idag visar väderleksrapporten regn och 10 grader det blir att stoppa på sig tjocksockarna innuti mina stövlar =)
Nej nu måste jag åka! kram

Inga kommentarer: