söndag, september 14, 2008

Effektivitet på hög nivå!

Hej hopp idag så sprudlar verkligen energin. Eller kanske inte =)
Igårkväll var jag och S hemma hos Ka och såg på film. Det var verkligen jättemysigt och skönt att bara slappa och sitta och snacka. Sedan så var det bra filmer så det var helt enkelt perfekt.
Men det blev ganska sent innan jag kom i säng och därför svor jag långa rader när väckarklockan ringde imorse! Jag var så trött! Men det var bara att släpa sig upp och koka kaffe det var det enda raka.
Nu har jag drabbats av en sån där städmani där man istället för att bara städa lägenheten ska rensa ur alla garderober och möblera om och allt annat som egentligen inte behövs göras exakt ju idag. Egentligen skulle en vanlig städning behövas bättre man vad ska man göra. Förhoppningsvis kommer det se lite bättre ut när jag är klar. Men det vet man aldrig.

Uppdatering: Glömde att posta inlägget och såg det först nu någon timme senare... Haha vaddå tankspridd?
Ps. Mitt hem ser ut som ett bombnedslag!

Inga kommentarer: