onsdag, september 17, 2008

It's her birthday!

Idag fyller min lilla kompis S år!
Grattis grattis på dig gumman!
Hade public health i skolan och det var döden. Det är så tråkigt att tiden står stilla. Tror jag åldrades 13 år eller något bara på den lektionen. Lärarens kommentar när det var en kvart kvar: Well I see we have 15 more minutes left so then you have 15 minutes to come up with the correct answer. Naturligtvis hade ingen lyssnat på frågan så ingen hade den blekaste aning om vad han pratade om... Hmmmmm
Sen så satt jag och sålde biljetter i två timmar. Efter det så blev det en liten tuyr ner till Arkad tillsammans med T.
Efter detta var det födelsedagsmiddag på Trendo.
Nu har jag trots allt varit hemma ett tag och jag hade faktiskt inget specielllt som skulle göras. Det mesta är klart inför cityracet och jag har inte fått mina böcker än så jag passade på att röja lite här hemma. Tar man lite i taget så är det inte så jobbigt men det tar desto längre tid innan lägenheten är helt ren ;P
Imorgon ska jag först sälja biljetter i två timmar. Sen kommer räddaren i nöden JS och avlöser mig så jag kan gå på min lektion och sedan ska jag fortsätta sälja biljetter ett tag till. Sedan är planen att fixa alla csn papper och sånt, posta det och fortsätta städa hemma. PÅ kvällen är det ytterligare en födelsedagsmiddag inplanerad på texmex med frozen strawberry daiquiri! Mums!

Inga kommentarer: