söndag, september 14, 2008

Trött minsann

Ja nu är jag trött!
Var på skolan en sväng och målade lite posters osm ska upp imorgon efter lektionerna är färdiga och jag kommer tillbaka till skolområdet igen! Blev helt hög av spritpennorna typ.
Man kan ju också säga att J som var mitt sällskap var 10 x bättre på detta än vad jag var. Hennes plansch såg riktigt proffsig ut medan min såg ut som en 3 åring hade lekt med lite för mycket fingerfärg.

Sen kommer jag hem till mitt bombslag till lägenhet. Man ser lite framsteg men det är fortfarande mycket stökigt. Det tar vi hand om imorgon.
Det är mycket som jag har skjutit upp som ska hända imorgon. Dessutom är det möte med alla gruppansvariga på cityracet på kvällen.
Men som tur är så slutar jag vid 12. Tror jag. Måste nog kolla schemat innan jag går och lägger mig!

Har haft en härlig träningsvärk hela helgen och har stapplat fram som en gammal gumma. Ser inte jättemycket fram emot att sätta mig på en cykel imorgon bitti om jag ska vara helt ärlig.

Update: Visst slutar de riktiga lektionerna kl 12 men jag har en elective course som börjar vid 16. Great!

Inga kommentarer: