fredag, september 05, 2008

Hur ska detta gå?

Efter att ha svalt min stolthet så fick jag vackert med svansen mellan bena gå och be mamma om hjälp för att få igen den f********e resväskan. Det var verkligen mission impossible och jag var dessvärre tvungen att lämna lite grejer hemma. Det var bara två handdukar och ett örngott men det sved i själen ändå. Hur gör mammor alltså! Hon fick lätt igen resväskan. Grrr
Tur för mig så kommer mamma ner och hälsar på mormor i december så då kan jag få mina grejer då=)
Jag är så spänd! Nu längtar jag verkligen hem till min lilla lägenhet. Fast som Natta sa är det lite konstigt att åka eftersom jag har varit här så länge.

Natta hon är en för skön unge alltså. Igår kväll kom hon in i mitt rum när jag höll på och packa och spärrade upp ögonen och sa: Nina är det imorgon du åker? Jag trodde det var nästa vecka! Hahahaha.
Sedan idag när hon kom hem för att duscha mellan idrotten och hennes nästa lektion så undrade hon varför jag inte var på jobbet. Men sa jag jag slutade ju igår! Hahaha hon är så skön ibland!


Haha tror Ni att jag kommer igenom säkerhetskontrollen om jag ger dom mina EVIL eyes?

X

Inga kommentarer: