tisdag, september 23, 2008

Puh vilken tur!

Hejsan!
Idag har det varit en konstig dag! Har haft skumma föreläsningar. Speciellt klinisk biokemi med en gubbe som snackade om meningen med livet för att efter 20 minuter av föreläsningen säga- nu är det dags för dagens ämne för att fortsätta snacka bla bla bla och tillslut när det är fem minuter kvar bläddra igenom hela powerpointpresentationen och säga: Ni får den på pendrive och ni är mycket bättre på att läsa engelska än jag är så jag behöver inte säga det här...
Okay! Gotcha
Jag han hem mellan pharman och min elective complex immunopathophysiology så jag hann dammsuga och plocka undan lite här hemma eftersom min hyresvärd ska komma och hämta hyran. Tur var väl det för nu när jag kom hem efter den sista electiven immunopathology så står hyresvärden i trapphuset på husmöte! Puh det var nära ögat!
Så nu sitter jag här i min någolunda rena lägenhet och väntar på att mötet ska ta slut och han ska komma och knacka på!
Alltså ibland har man marginalerna på sin sida!

Inga kommentarer: