torsdag, september 25, 2008

Några få ord innan jag måste springa

Idag hade vi block lectures i dermatology. Vilken innebar föreläsningar hela dagen med en proffesor fårn tyskland som kom försent hela tiden. Han utnyttjade verkligen den akademiska kvarten och gjorde den tom till en halvtimme inför ett block. Han var lite mystisk. Men han höll i bra föreläsningar och pauserna var lagom långa för att man skulle orka lyssna.
Men det sista föreläsningsblocket handlade om estetisk dermatology. DVS botox, restylane och alla deras kompisar. Han var inte lite pro-estetisk kirurgi och jag tyckte det var tur att man är så säker på sig själv som man är annars skulle han lätt tjötat omkull en "tvivlare". Not OK.
Efterskolan så drog vi till Electroworld. Efter det till Intersport där jag hittade en bra träningstopp! Ska invigas på fredag på spinningen! Hoppas bara jag blir bättre i halsen!
Nu ska jag gå till vinfestivalen i katedralsparken och ta ett glas glüvein och lyssna på jazzkonsert med Å!
Puss

Inga kommentarer: