måndag, september 29, 2008

Survivor

Jag överlevde dagen! Yay! Tydligen var föreläsningen inställd också. Ibland kan man ha flyt.
Hon som stod i kassan på apoteket skrattade lite lätt åt mig när jag vinglade in där före min lektion och väste fram: ibuprofen, nässpray och strepsils med mentholsmak.
Anyway! Sen hade vi då ENT där jag spanade in Ss larynx. Den var så fin så¨=) Efter det blev det lunch i skolan och sedan biblioteket ett par timmar innan det var dags för extrakursen om KOL. Där kollade vi på lite filmsnuttar ur filmen Thank you for smoking.
Sedan var ju egentligen planen att jag skulle återvända till biblioteket men hela kroppen sa emot så jag fick ta mig hem istället.
Här har jag kollat på greys anatomy och fått i mig lite mat. Samt snytit mig. Hela tiden. Onödig information men ack det är den bittra sanningen.
Hey imorgon kommer jag förhoppningsvis tillbaka med nya krafter. Men jag är nöjd med att ha diskat upp och tvättat en maskin tvätt i alla fall... Nu kallar sängen ocvh nässprayen.
Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars liten Nina...