onsdag, oktober 01, 2008

Hej hej

Här är jag igen! Lite mindre täppt i näsan och lite mindre bomull i öronen. Idag klarade jag mig helt fram till klockan 14 innan det behövdes ett litet rosa pillar för huvudet. Då friskförförklarade jag mig själv och så var det dags att återvända till biblioteket som jag sjukskev mig själv ifrån de senaste dagarna.
Det har faktiskt varit en riktigt bra dag idag! Allt har flutit på. Public Health var faktiskt inte så farligt som det brukar vara. ENT lecture är alltid kul. Föreläsaren är störtskön.
Det blev en liten trevlig fika med kompisarna efter föreläsningen och sedan till biblioteket som sagt var. Jag koncentrerade mig riktigt bra fram tills klockan var 18.12 då dog koncentrationen och jag cyklade hem.
Hemma blev jag terroriserad på telefonen av mormor. Men jag stammade fram att jag var sjuk och då la hon på illa kvickt. Hon var väl rädd för att jag skulle smitta henne genom luren =)
Nu på kvällen har jag suttit och letat flygbiljetter till påskdestinationen. Det rullar siffror och städer framför ögonlocken nu så jag tror nog det är bäst att jag går och lägger mig imorgon!Kram på er

Inga kommentarer: