lördag, oktober 04, 2008

Nu börjar jag bli lite trött

Det kan jag i alla fall erkänna med gott samvete!
Jag kom iväg till coffein. Mötte upp C och egentligen skulle S och Ö vara dar också men de dök aldrig upp.
Efter frukosten så var det att marschera upp till biblioteket. Nu kan man ju nästan tänka sig att man skulle bli ofokuserad efter en till eller två för att slutligen krascha strax efter lunch.
Men!
Inte idag inte! Superfokuserad var jag och jag fick verkligen en massa gjort! Jag är så nöjd! Klappar mig själv på axeln var femte minute. Efter att biblioteket stängde vid 16 så drog vi ner till Arkad och handlade lite mat och sådant. När jag kom hem så var jag totalt jättehungrig så jag var bara tvungen att fixa något att äta superfort.
Sen har jag plockat lite här och lite där sett ett avsnitt av en serie och lite så. Men nu börjar jag så smått känna hur ögonlocken börjar falla ihop och hur jag bara blir tröttare och tröttare så det är nog dags att sova snart. Imorgon ska jag börja dagen med att träna och sen blir det plugg hemma hos mig eftersom biblioteket är stängt! Hoppas ni alla har en trevlig lördagskväll! Vad har ni för er egentligen en kväll som denna?
Kram

Inga kommentarer: