tisdag, oktober 14, 2008

LIten lista på kvällen

Är för trött för att sammanfatta min dag så här kommer en minilista istället. Det var längesedan vi hade någon sådan här i bloggen.


Humör: Supertrött efter 2h cardio men annars väldigt nöjd med mig själv
Gjort: Varit i skolan, haft extrakurser och varit på gymmet
Ser på: MIn dataskärm fast det är lite svårt efftersom ögonen går i kors
Lyssnar på: Takida med Curly Sue just nu
Läser: Jag har börjat på en bok som heter The Labyrinth men jag är för trött på kvällarna just nu för att komma någon vart
Dricker: Kaffe och vatten.
Äter: Well smörgåsar i skolan är väl en klassiker men imorgon ska jag laga riktig middag.
Väder: Fin fint idag. Det blev kjol för att inte smälta bort.

Nej men nu kallar sängen! Min underbara säng! GOdnatt och sov så gott mina vänner så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer: