måndag, oktober 20, 2008

Helgen= försvunnen

Den gick så rysligt fort att jag inte ens hann klottra ner lite svamlande ord här. Illa illa. Ska försöka skaka igång mitt minne och se vad den kan komma ihåg av helgens bravader.
I lördags så var jag hemma största delen av dagen och försökte plugga och fixa lite andra grejer. Det blev mest bak då jag kom på att jag kanske borde göra en backup plan ifall chokladtryffeln blev helt totalt misslyckad. Det blev morotskaka. Mums mums.
På eftermiddag/kväll så begav jag mig bort till miss Å som hande inflyttningsknytkalas hemma hos sig. När jag kom dit så fick jag i uppgift att ragga matsalbord i norska komplexet (nästan bara norrmän som bor där) för vi behövde långbord. Sagt och gjort jag gick och knackade på en norrman jag aldrig träffat förut, presenterade mig och förklarade att jag behövde ett bord.
Jag fick ett bord! Haha sjukt men sant.
Inflyttningskalaset var sjukt kul. Jag hade det verkligen så trevligt. Massa god mat och jättetrevligt sällskap var det! När jag vaknade upp i söndags så var det bara en må bra känsla över hela mig=)
Efter att jag hade vaknat då då så åkte jag till F3 och tränade. Min nya kompis pulsklockan som invigdes i fredags fick följa med idag med. Haha vad kul det är.
Efter träningen så blev det dusch och försök till att plugga lite följt av studiemöte hemma hos mig. Efter det så kom T över och så övade vi oss på undersökningar i ENT. Haha det gick sådär men man tager vad man haver. Mys mys med thé och rester från morotskakan och cupcakesen.
Idag har vi nu kommit fram till så har jag cyklat som en dåre till ENT för jag var lite sent ute. Bara för att det inte skulle dyka upp någon läkarlärare. SÅ det var bara att hoja tillbaka igen.
Pluggat om asthma sen gått hem och pluggat pharma och dregglat på de jäkla cupcakesen i kylskåpet. Men nu har jag varit duktig länge nog nu ska jag anfalla dom.
Thé ska det drickas med.. .Mums mums mums

Inga kommentarer: