tisdag, oktober 28, 2008

Då var jag hemma!

Hallå hallå!
Ja nu har jag kommit hem för dagen. Eller ja rättare sagt så gjorde jag det för en halvtimme sedan men vem bryr sig om sådana små petitesser.
Well min dag idag...
  • Jag tog mig till förläsningarna imorse.
  • Jag hade radiology: As you can see here... Va? Nej? Jag ser det inte! Vad skulle jag titta efter sa du? En skugga? No still nothing.
  • Efter det var det dags för pharma: Cephalosporins, cephamycins.... Kill me now... Efter en timme så var jag helt körd. Då byter vi ämne. Anthelmintic drugs. OH MY GOD. Behöver jag säga att det var en lååååång lektion. Detta var vad jag fick höra den sista halvtimmen: Tricharis trichera, anchylostoma duodenale, necata americanus, strongloides stercoralis, enterobius vermicularis....
  • Sen var det dags för biblioteket. Back were I belong
  • Oj en elective. Faktiskt intressant. Nutrition.
  • En elective till faktiskt också helt okay
  • F3. 1½ timmes cardio. Nice

För att summera dagen så kan jag tala om att jag tror jag blåste ur min hjärna helt totalt igår för idag har den verkligen inte funkat. Jag har hoppat runt och varit mer blond än vanligt och helt totalt förvirrad. Samt det har varit väldigt svårt att tänka. Aj aj bara tanken gör ont...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen föra över lite filer till en pendrive som jag har lovat och sedan krypa ner under täcket! Crap jag har ju lovat mig själv att jag ska diska upp disken också! Varför skjuter jag alltid upp allt till sista sekund? Jaja Natti natti på er.

Inga kommentarer: