söndag, oktober 05, 2008

Strålande höstdag!

Gud vilken härlig dag!
Det är 14 grader ute strålande sol och sådär krispigt i luften. Det är så härligt!
Jag mötte upp S på F3 vid 9 när det öppnade det. Eller rättare sagt jag var där tio i nio för jag trodde jag var sent ute så jag cyklade i racertempo. Så när jag kommer till Szechenyi tér så tittar jag på klockan i klocktornet och ser att den är kvart i... Hmm jag stod en stund i solen utanför F3 och bara njöt sen så kom en gubbe och sa att jag kan komma in och vänta där.
Vi var helt ensamma inne i gymmet i säkert 20 minuter innan folk började komma.
Efter träningen så cyklade jag hem och värmde baguetter i ugnen och duschade och så. Nu när jag har fått i mig frukosten så är ju dagen ännu bättre än den var från börjar!
Klockan 12.00 om exakt en minut alltså så ska S vara här och så blir det plugg.
Ha en härligt söndag allesammans=)

Inga kommentarer: