onsdag, oktober 22, 2008

Helg helg helg

Då var denna veckan slut slut slut! Långhelg i Ungern. Jippie!
Imorgon firar dom att de blev kvitt ryssarna om jag inte minns helt galet.
Detta låter ganska konstigt men det var verkligen skönt med helg nu. Har varit så lost denna veckan. OKay okay jag är borta för det mesta men det känns som om denna veckan har varit rörigare än vanligt. Jag gillar inte schemaförändringar det stör min vardagsrytm.
Anyways.
Så idag. Public Health om bioterrorism. Trodde det skulle vara intressant men det var en väldigt monoton lärare så no det var väldigt tråkigt. Efter det smet jag upp till mitt lilla bibliotek och fick lite pharma gjort innan det var dags att promenera och möta T och fortsätta mot ENT department. Där knöt jag lite surgical knot, övade på tekniken att få upp fiskben ur halsen på folk samt fin slipade in blommor och gubbar på äggskal. Trevligt med lite praktiska grejer.
Fick även reda på att man tydligen får fram min blogg när man söker på google. Haha. Jaha välkommen hit får man väl då säga.
Detta är min blogg 99% svammel och 1% viktiga grejer.
Det är alltid en chock att få veta att folk verkligen läser det här.
Dt var ett litet sidospår det där.
Åter till viktiga grejer som min dag =) Efter ENT så drog jag och T och handlade. NB alla innevånare i Pécs och ungern med för den delen. Imorgon är affärerna stängda!
Nu har jag käkat lite kvällsmat. Ska läsa igenom min pharmafrågor som jag ska presentera imorgon bitti.
=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Nina lilla, nu har du nog blandat ihop högtiderna lite. Dekorera ägg gör man till påsk inte till "vi-blev-kvitt-ryssarna"-dagen.