onsdag, oktober 15, 2008

Buenos noches

Eller hur det nu stavas! Nu är det kväll igen och jag sitter här och tänker att jag verkligen borde gå och lägga mig. Eller diska upp.
Fast jag borde göra båda.
Sov inte så bra inatt. Det tog verkligen år och dar innan jag lyckades somna och sedan drömde jag att jag druknade. Det var intressant.
SKola: Public health var dödstråkigt. DEt var min skoldag det=) Efter det blev det lunch på coffein men söta T.
Efter lunchen så var det dags att göra något vettigt så då brände jag lite pengar genom att handla mat och diverse andra grejer samt en pulsklocka! Me like=)
Hemma har jag fixat iordning lite i lägenheten och pluggat radiology.
Imorgon blir det en bra dag. Förhoppningsvis så fortsätter värmen att hålla i sig men jag har hört rykten om att det ska bli svalare till helgen=)
S kom över en sväng nu på kvällen för en kopp thé och så gav hon mig spruta nr 2 i vaccinationskuren. Hon var tom bättre än tjejen på vaccinationscentret var!
Nej nu ska jag diska och sen sova! Ciao

Inga kommentarer: