torsdag, oktober 23, 2008

Lördagskväll på en torsdag

Riktig lyx ju!
Detta har varit en oerhört bra dag! Först började dagen med att jag cyklade bort till Å. Det var frukost-pharma som gällde. Hon hade bakat det godaste bröset jag någonsin har ätit tror jag.SÅ sjukt gott var det och fullt med frukt och nötter. Mums. Jag åt tills magen stod åt alla håll och kanter. Helt galet så gott det var!
Efter frukosten så gick vi igenom pharma. Det var verkligen en neverending story my god hjärnan var helt urblåst efter det.
När vi äntligen lyckats ta oss igenom materialet så cyklade jag och S vidare till F3 och körde styrka. Få se om jag klarar av att lyfta mina armar imorgon..
Sen var det hem och så gjorde jag iordning lite middag innan jag satte mig ner och pluggade ett par timmar. Nu är dagen helt plötsligt slut och det ska bli skönt att krypa ner under täcket!
Imorgon bitti blir det löpbanan tidigt tidigt...
Puss på er

Inga kommentarer: