söndag, oktober 05, 2008

Borde inte jag vara trött nu?

Hej hopp! Vi lyckades med konststycket att vara duktiga idag med. PLuggade väl fram till sisådär 19. Sista halvtimmen var det väldigt lite koncentration kvar kan jag villigt erkänna. Sen satte vi oss bara pratade lite det var så skönt och mysigt. Tände massa ljus eftersom det var så typiskt höstväder idag. För att mysa till det lite extra.

Nu är jag klar med allt jag skulle göra för kvällen men kroppen är inte det minsta trött! What's wrong with me? Jag ska upp snortidigt imorgon jag måste vara alert. Men nej nej nej tydligen så vill min kropp inte sova. Suck.

Vad gör man då när man har tid över. Kollar på gamla bilder på datan.

Kommer ni ihåg den här? My god det var verkligen år sedan. Hjälp!

Jaja

Lite gnäll får jag väl passa på att klämma in lite gnäll så ni inte tror jag har någon form av sjukdom som gör att jag är glad och nöjd med livet hela tiden (men största delen av tiden är jag faktiskt det). Vattnet här nere är så jättehårt att min hårbotten totalt ger upp. Den blir supertorr och flagar och detta gör att det kliar som jag vet inte vad. Så ser ni mig runt omkring med blödande hårbotten så vet ni i alla fall varför. Jag har inte löss och jag har inte försökt mig på att härma en apa. Men treatment som alltid funkar är initiated så forhoppningsvis är detta ett minne blott om ett par dagar.Slut på gnäll för den här gången-

Inga kommentarer: