lördag, oktober 04, 2008

Fel tidszon?

Godmorgon godmorgon sverige! Klockan är just nu 07.27 på en lördagsmorgon och nej jag befinner mig inte i en annan tidszon utan klockan är exakt lika mycket även hemma i sverige!

Men innan vi går händelserna i förväg så jan jag ju säga ett par ord om gårdagen!
Skolan var trevlig. Vi hade en grym hematologitimme! Verkligen bra fall. Dermatologin var som vanligt massa grejsimojs på huden... Mellan de två lektionerna blev det en snabb lunch på paulus.
Efter att skolan var slut så skulle vi egentligen bara ta en kaffe före jag skulle till biblioteket men vi gick tillbaka till Paulus och eftersom det var så strålande väder (20 grader igen yay!) så tog vi en öl istället och bara satt och pratade! Det var hur mysigt som helst så tillslut insåg jag att jag inte skulle hinna med något vidare plugg innan spinningen så jag cyklade hem.
Spinning: Så jobbig! Herrgud! Men ack så kul! Diggar läraren som verkligen håller igång en. Även fast hon kom och vred upp min cykel så låren började brinna.
Efter spinningen så var det bara att åka hem och duscha och göra sig iordning för det var Revolver Express koncert uppe på Club Zé.
Jag hade så kul! Det var verkligen precis lagom alltihop! Kom hem hyfsat tidigt ändå runt 02.12 eller något liknande. Vilket är bra eftersom jag under kvällens gång slog vad/lovade/skakade hand på att jag skulle möta upp för frukost på Coffein kl 08.00 för att sedan gå upp och börja plugga på biblioteket. Merde!
Men jag är uppe. Jag är redo. Behöver bara liiiite mer kaffe i kroppen så ska det här gå strålande. Det är perfekt pluggväder också med totalt ösregn. (det får blir taxi till stan så jag inte blir sjuk igen av att sitta och vara blöt hela dagen!)
Nu ska jag packa ihop de sista sakerna! Ciao

Inga kommentarer: