fredag, oktober 10, 2008

Så var det tydligen helg igen

Ja nu är jag tillbaka här bakom datan igen. Har inte varit så mycket hemma den sista tiden så det har inte blivit tid att skriva. Sen så behövde jag nog lite distans från saker och ting.
Men om det har hänt grejer mina vänner!
Det blev klar tecken för mig att börja forska i onsdags. Det var den bästa nyheten på länge. Det var i onsdags det. Igår så var det skola, efter skolan gick vi och tränade på professors. Sedan gick jag hem och duschade och sen så fixade jag iordning middagen. Det blev lasagne med grönsaker och cottage cheese som jag hade förberett på onsdagskvällen. Sen hade vi studiemöte hemma hos mig. Pharma pharma pharma. Så skönt att komma igång ordentligt med de mötena igen.

Vi har verkligen haft strålande väder de senaste dagarna. Nästan 20 grader varmt ute! Rena lyxen ju.
Idag har jag varit på strålande humör. Nothing can take me down. Jag ska strax släpa iväg min stackars kropp på ett spinningspass. Får se hur det går eftesom det känns som jag är 80 eller något idag. Sån grym träningsvärk.
Sen ikväll så blir det antingen ut och äta eller filmkväll eller något jag har inte bestämt mig än...

Inga kommentarer: