tisdag, september 23, 2008

Ibland försvinner man bara en minut

Jag är så himla bra. Satt och läste en av de bloggar som jag brukar följa och då hade personen i fråga lagt upp en video från youtube med texten. Denna låt får avsluta dagen.
Finemang tänkte jag. Jag behöver en ny bra låt till min lista eftersom soundtracket från Ps I love you har gått på repeat här hemma den senaste tiden. Låtarna är ju perfekta att lyssna på.
Så jag klickade igång videon.


Jag höll på att dö av förvåning när jag såg att det var ju min favvolåt just nu! Skönt att andra har lika bra musiksmak som mig. I alla fall så började jag lyssna på låten. Vips var låten slut och jag har ingen aning av vad tiden däremellan tog vägen. Den bara försvann...Tankarna vandrade iväg men nu har jag kommit ner på jorden igen. haha nej nu måste jag lyssna på Galway Girl=)
Ska passa på att leta reda på något recept på någon rätt med kikärtor i eftersom jag precis lagt ett paket kikärtor i blöt till imorgon. Any suggestions?

1 kommentar:

Anonym sa...

hummus?