söndag, april 06, 2008

Det är över

Nu har släktingarna åkt! Det var det sjukaste jag har varit med om på länge! Snacka om kulturkrock!
Man kan väl säga som så att de trodde att ruccola salladen var maskrosblad och bulgur hade de aldrig hört talas om. Deras ögon var stora som tefat när jag bjöd dom på morotskaka och man såg verkligen hur de tänkte. Dumma blonda svenska tjej laga kaka på morötter. Helt knäppt! Varför gör hon på detta viset? Varför då?
Sen har jag 15 ägg liggandes i en skål i köket från mormor. Men kartongen ville hon ha tillbaka. Så nu ligger äggen i en skål i mitt kök...
Sen tittade de lite konstigt på mitt lilla H.Pylori gosedjur och stackars Ben fick konstiga blickar han med.
Men nu har de åkt och jag är all by myself igen. Eller ja inte riktigt all by myself för Å är över en sväng.
Nu ska jag plocka lite här hemma!
X

Inga kommentarer: