fredag, april 25, 2008

Torsdag eller fredag beroende på hur man ser det!

Ikväll är fredag kväll för resten av europa! Men för alla som går på min skola så är det torsdagkväll. Denna veckan har vi nämligen två fredagar i rad. Eftersom vi är lediga den andra maj som är en fredag så måste vi ta igen dom lektionerna på en lördag! Mysigt värre=)

Men aldrig i livet att jag tänker dra på PE två dagar i rad! Det räckte gott och väl med idag så imorgon är det bara en lektion följt av lite bibliotekshäng=)

Jag är verkligen helt överlycklig för att jag har fått en liten relapse i mitt sockerberoende. Underbart verkligen! Efter ett halvår utan några symptom och snart ett och ett halvt år utan godis så har det krypit upp på mig utan att jag märkt det. Nu snackar vi inte godis men jag har börjat småäta substitut för godis igen. Blä blä blä. Och ikväll så var det enda som fanns kvar hemma (kylskåpet gapar tomt måste satta av tid att gå och handla) varm choklad med smält after eight i. Oh jag kommer verkligen få sota för det här på så många plan. Nej när jag väl går och handlar ska jag handla massa frukt och nyttigare saker så det finns hemma för det är faktiskt tillåtet att småäta av!

Äsch nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Lovade S att jag skulle vara på biblioteket klockan 08 imorgon. Yl varför lovde jag det för? Klockan08 på en lördag jag är dum i huvudet. Men jag får stå mitt kast helt enkelt!




Bloggen meet Pathology book. Pathology book meet bloggen. Sådär nu har ni blivit introducerade för varandra. Pathology book är över 1400 sidor syns inte på den här bilden dock....
Natti natti

Inga kommentarer: