tisdag, april 15, 2008

Forgive me father for I have sinned

Ja idag har jag gjort många dumma saker. Från att ha pluggat alldeles för mycket till andra mindre skolrelaterade idiotier. Har nu i alla fall total kramp i min stackars vänsterhand, totalångest och är så trött att jag knappt kan se skärmen framför mig. Konstigt nog så brukar alla mina ångestar vara kopplade till trötthet. På ett eller annat sätt. Borde detta vara någon liten varningsklocka att Nina inte borde få tillåtas trött för allmänhetens skull.

Haha jag bara svamlar på! Har absolut inget vettigt att skriva idag. Inget har hänt. Egentligen. Har suttit på biblioteket. Hade inget case alls på obduktionen idag istället kollade vi på slides. Mn jag blir fascinerad när jag tänker på vad sånt som jag anser normalt är för en vanlig människa. Sitter och ser på lite celler i ett microscope. Kan tala om vilken vävnad det är taget ifrån, vad som är felet etc... Eller rättare sagt jag borde kunna det :P Nej nu blir det till att gå å lägga sig! Natti natti
X

Inga kommentarer: