tisdag, april 22, 2008

snaark snark snaaaaaaaaaaaaaark

Godmorgon kära bloggläsare.

Sitter här och smuttar på mitt morgonkaffe!

Okay då alla vet att jag inte smuttar jag häller ner det!

Igår var en helt okay dag med gym och diverse annat och avrundades med några timmar på biblioteket.

Dagens höjdpunkt var i alla fall efter lectures- ni tycker säkert att jag är barnslig men det struntar jag i- som hade handlat om prostata förstoringar och andra roliga saker som ni män kan få. Som tex penis frakturer. Oh ja det är fullt möjligt. Men det var inte det jag skulle skriva om i alla fall så valde vi frågor till nästa studiemöte och jag fick två frågor som verkligen intresserar mig. Haha okay då kanske inte så mycket intresserar som fascinerar mig=) Total höjdpunkt. Sen diverse kommentarer från S uppmuntrade mig verkligen.

Om det är till någon tröst killar så gick jag upp till biblioteket och läste om massa roliga grejer som tjejer kan få. Tumors of ovaries t.ex.


Hmm.

Ja så kan jag väl också skriva att min morgon-dinkelgröt är slut... Snyft. Så det fick bli havregrynsgröt med nötter och cranberries på istället. Inte illa meninte lika gott som dinkel.

Jaha då vet vi det... Ska ta och göra mig iordning för skolan nu. Frågan är vad man ska ha på sig i det här manodepressiva vädret. I-landsproblem!

X

Inga kommentarer: