lördag, april 26, 2008

Wisdom teeth


Nej nu har jag spenderat alldeles för mycket tid på biblioteket igen. Mina visdomständer fortsätter sin färd in i min munhåla och gör mitt liv miserable!

Gud vad ont det gör!

Har typ suttit idat utan att stänga igen käkarna ordentligt för gör man det så kolliderar alla tänderna i munnen med varandra och då sitter man där med tårar i ögonen. Förutom det så har det varit en bra dag trots allt. Även om frågorna jag gjorde idag på biblioteket var störtlånga allihopa så fick jag i alla fall något gjort. Det var smidigt och effektivt att handla på tesco och jag har tom tvättat en maskin tvätt och diskat upp mitt diskberg så nu känns allt lite bättre. Imorgon är det plugg för hela slanten hemma hos S. Men nu är jag trött.

Apropå trötthet så har jag en ny utmaning till mig själv. Varenda dag from nu tills exams är avklarade ska jag börja plugga kl 08 oavsett veckodag! Så därför måste jag sova nu!

Natti natti

X

Inga kommentarer: