fredag, april 11, 2008

Mera mera

Haha!

Skolveckan slutade ju med bravur! Alltså jag fattar inte hur en vecka kan ha varit så bra som den här har varit. Helt underbart!

Sista lektionen var introduction to surgery och då var István tillbaka som lärare igen! Hurra! hurra! Trevlig lektion!

Sedan vidare till gymmet! Jag blev värsta taggad på löpbandet för jag fick inte sån fruktansvärt dyspnea denna gången när jag sprang. I måndags så fick jag verkligen inte tillräckligt med luft. Tror det måste ha varit allergi eller sågot som gjorde det hela så himla komplicerat! Anyways idag var den borta tack och lov! Istället sträckte jag en muskel i skidmaskinen men vad ska en blondin göra liksom!

Sedan promenerade vi bort till ett lite större Spar och handlade grejer som vi ska använda till ikväll! Då blir det grillfest för fulla hus! Potatissallad och quinoasallad, grillspett och kyckling, tzatziki och sås. Mums!

Ska ta med mig en liten kapsel så jag kan äta av alla godsakerna! Men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen för jag är gôrsvettig!

Ha en trevlig fredagskväll allesammans
Nina på wasabi ätandes grönt äpple soppa =)

Inga kommentarer: