onsdag, april 16, 2008

Blogg frán skolan

Hej hej nu sitter jag hár i skolan igen... Ungerska tangentbord ár alltid lika kul! Har fortfarande inte hittat frágetecknet... Eller jo nu ser jag! det sitter ovanför komma och kolon. Logiskt várre!
Har haft frukoststudiemőte dár vi har diskuterat en massa kul som kan hánda med njurarna. Morphology hit och dit man blir knápp i skallen. I alla fall sá blev vi fárdiga tidigare án planerat och dárfőr sá bestámde jag och S főr att vi skulle surfa lite i datarummet főre pathology lecturen. Sitter och knaprar pá en Jó Reggelt bar samtidigt. Lunch efter patholecturen men jag behőver nágot som hjárnan kan ta av dá vi ska diskutera mer kidney dá!
Men det ár min favvofőrelásare(efter Dr. Payor) Dr Kereskai som háller i főrelásningarna sá det ár bara trevligt att sitta och lyssna da.
Idag ár jag sjukt ővertrőtt eftersom jag drőmde om njurar och att jag inte skulle fá ta pathologi examen eftersom jag enl Dr payor redan hade alla sjukdomar i pathoboken. Sá jag spenderade halva min natt med att stressad főrsőka ővertala honom att láta mig ta pathoexamen ándá... Tjenare vaddá tentaángest :P
Nu ska jag kolla min mail innan jag tar och drar ivág pá főrelásningen
X

Inga kommentarer: