fredag, april 18, 2008

Fredag och frustrationerna har försvunnit

Igår kväll. Var Nina arg. Arg och frustrerad. Hade varit en sjukt bra dag fram tills jag gick tillbaka till skolan och kämpade med pathologi frågorna. Det. Gick. Så. Trögt. Total förvirring över vad de ville veta etc etc. SÅ när jag gick hem så rök det om mig. Jag gick omkring här hemma och hörde hur jag verkligen körde hälarna i golvet som mamma brukade göra när hon var riktigt arg. Sen så bestämde jag mig för att det var dags att ventilera så jag ringde hem till familjen. Haha de trodde att det hade hänt något! Det är ju inte så ofta jag ringer hem vid 21 på en vardag... De lugnade i alla fall ner mig några grader så jag kunde ta tag i disken utan att krossa något porslin.

Imorse vaknade jag upp till en ny dag! Allt är möjligt idag! Frustrationerna är bortblåsta och Nina är glad igen. Det typiska ungerska beteendet med vulkanutbrott av ilska som sen går över lika fort som det kom har passerat för denna gång. Men idag blir det icke något bibliotek. Vilket jag inte hade hunnit med ändå!
Det blir En lektion (slipper göra mig iordning vilket germig sjukt gott om tid nu) sedan gymmet där jag verkligen ska pina mig på löpmaskinen. Sedan blir det hem och fixa iordning hemma följt av studiemöte. Nej nu ska jag packa gymbagen. Ha en bra fredag
X

Inga kommentarer: