lördag, april 19, 2008

Någonstans gick det lite fel i planeringen

Ja hej och hå! En givande dag i biblioteket. Jag fyllde i tankarna köket hemma i sverige fyllt med Calcium-channel blockers etc... Ehhh Eller ja det är ett sätt att minnas namn på olika mediciner.
När biblioteket hade stängt så mötte jag upp Å och vi tog oss en liten fika på stan. Sen följde jag med henne till arkad och såg den sjukt snygga klockan hon tänker köpa och sedan gick vi tillsammans ner på interspar.
Det var då det hände!
Ett sånt moment som bara sker once in a lifetime.
*Fanfar*
Jag hittade laktosfri gräddfil och naturell Yoghurt!
Framtiden kommer sakta men säkert till Ungern.
Jag kan även tala om att senast för två veckor sedan var jag på interspar nere i Arkad och varken dom eller tesco hade något sådant. Believe me jag har letat! Jag blev så glad!
Sen kom jag hem och pratade en lång stund med syster på Skype! Hittade en ny funktion där man kan ta stillbilder av den andra personens webcamera. Detta hade jag eeeeeextremt roligt åt. Haha min syster såg ut som en mupp ibland.

Vidare så har jag suttit och tittat på Stockholm live samtidigt som jag har druckit en banansmoothie. Haha det var kanske inte världens smartaste drag.
Det var mer än en gång som smoothien höll på att hamna på dataskärmen...
Men jag är på 10 gånger bättre humör nu.
Däremot inser jag nu att klockan snart är tio och jag har inte ens börjat städa ut min garderob som var mitt projekt för eftermiddagen... Någonstans gick det fel!
Äsch jag hinner sortera ut socklådan innan jag går och lägger mig och så har jag i alla fall börjat.
X

Inga kommentarer: