torsdag, april 10, 2008

Ge allt!

Äntligen är torsdag över!
Herregud torsdagar är oftast en dag jag bävar för. Fulltspäckat med lektioner och speciellt idag när ett prov var intryckt direkt efter vi hade slutat tills klockan 18. Det var verkligen att hålla energin på absolut sparlåga för att orka med dagen.
Sedan efter att jag satt en sväng på biblioteket så var det dags för salsa. Jag och min partner JS testade gränserna för vår vänskap ytterligare en gång. Haha skoja bara men det var dags för att blanda in lite cuban style igen. Sen när vi gick över på Los Angeles style igen så lyckades jag sätta steget som absolut inte gick förra gången! Aha Victory!
Jag säger bara äntligen! Med lite slit så går det. Men jag har ont i fötterna ikväll men det var det värt.
Nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon blir det grillfest hemma hos P och vem vet kanske en liten tur ut efter det!
X

Inga kommentarer: