lördag, april 19, 2008

Vaknade av solen

Jag vaknade av att solen sken in i mitt sovrum för fullt. Shit tänkte jag och fick grav ångest. Nu har jag stängt av väckarklockan och sovit bort halva dagen. Sen kollade jag på klockan och såg att den var kvart över sju.
Trevligt! Jag blir så glad över sånt.
Så jag låg och halvsov tills klockan var tio i åtta och sedan så gick jag upp. Jag var fortfarande mätt efter igårkväll men fick i mig lite gröt ändå! Tänker ta och göra en fruktsallad och ta med till biblioteket idag! Oj oj oj värsta avancerat men jag har hur mycket frukt hemma som helst som blir gammal om man inte handlar snabbt=)
Sen efter biblioteket så blir det kanske en liten kaffe inne i stan med Å och sen ska jag hem och röja i min garderob! Slängas kläder ska här göras!
Jaja vi får se hur långt jag kommer i det schemat!
Men disken från igår är i alla fall uppdiskad och undanplockad! Känner mig så fruktansvärt nöjd med mig själv. Men nu ska jag dra på mig lite mysiga kläder och börja hacka upp frukt!
X

Inga kommentarer: