tisdag, april 22, 2008

Tjohej

Oh det har varit en bra dag! Eller dagen gick fort så jag lade nästan inte märke till den men ändå!
Vi hade ett bra fall på autopsy imorse. Spännande spännande. Dessutom kom en liten kardiolog över för att förklara lite mer detaljer om fallet och han var inte fy skam ska jag säga. Fan det är attraktivt med kunskap. =)
Sen har jag suttit på mitt älskade bibliotek om man bortser från en timme då jag hade en liten appointment inne i stan så jag fick en liten promenad på köpet! Även fast jag glömde köpa frukt, grönsaker och Clarityn på vägen tillbaka till skolan som jag skulle gjort så funkade allt så bra så jag vart på gott humör bara av den anledningen.
Sen kom jag till sista frågan av kapitlet. Breast carcinoma. Pathogenesis, types and prognosis. Den var jobbig. Kände hur jag åldrades 10 år av att bara arbeta med den frågan. Helt otroligt. Tröttnaden bara vällde över mig och jag tappade allt hopp om attjag någonsin ska få in det här i huvudet. Men efter att jag var färdig med frågan så var S också klar och så gick vi igenom den tillsammans. Vi kom faktiskt ihåg mer än vad vi trodde! High five!
Så nu känns allt bra igen!
Jag är trött som skam! Imorgon är en annan dag lalalalalalalalala *sjunger falskt*

Inga kommentarer: