lördag, april 19, 2008

Det gick fortare än vad jag trodde

När jag väl hade satt igång med socklådan så var det lika bra att fortsätta. Så nu är det mesta genomsorterat.
Jag har dock ett stort problem! Jag hatar att slänga kläder. Även fast jag inte har använt grejerna på år och dar så går det inte att slänga dom. Men nu körde jag på principen har det inte använts på över ett år så ryker det. Jag har ingen plats i mina byråer för kläder som bara ligger.
Det var vissa hjärtslitande goodbye som min orange-rosa Nina tröja från J.Lindeberg var lite jobbig att göra sig av med men seriöst den färgen? Jag har bara på mig den om jag är ensam hemma och knappt då för den är inte så värst bekväm. Men den svarta som är exakt lika dan fick stanna;P
Sen så var det en del: Oh herre gud har jag verkligen använt det här plagget? Ja fy fan det har jag nog gjort.... Nu är jag tack och lov klokare och slänger det iställer för att det ligger och ruttnar långt bak någonstans.
Jag har även samlat på mig en stor strykhög som måste tas om hand imorgon samt insett att jag har strumpbyxor i alla regnbågens färger med inte några tunna hudfärgade... Jaha det är ju användbart!
Sen hittade jag en chockrosa strumpa. Behöver jag säga att jag slängde den? Men nu ska jag gå och lägga mig

Inga kommentarer: