torsdag, april 17, 2008

tjohoo

Tralalala vilken härlig dag! Trots att det är torsdag liksom!
Men den har varit för jäkla bra! Jag blir så lycklig då!
Dagen började med att jag var den enda i min grupp som var på plats när histopatholäraren kom imorse (NB han är alltid sen) och han tittade på mig med sina hundögon (tycker han ser ut som en snäll blodhund tror jag dom heter) och sa:
So my dear are you the only one here today?
JAg stammade fram något med att de andra nog kommer snart och tack och lov gjorde dom det!
Sen roade jag mig kungligt på biblioteket med kapitlet om male genitalia.
Nu till den största chocken! Pharmacology seminariet var bra! Riktigt bra! Väldigt intressant till och med.
Det har inte hänt förr!
Det handlade om drug abuse och addiction. Första sliden i powerpointpresentationen var om caffeine... Där satt jag med min kaffekopp i handen mitt framför läraren... Haha obetalbart!
Nu ska jag tillbaka till skolan! Har varit och handlat! Ingen salsa ikväll eftersom JS är sönder! Då blir det lite mer bibliotek istället! Underbart!
X

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.