tisdag, april 01, 2008

Sunny Tuesday!

Vilken härlig start på veckan! Jag är full av energi och detta är ytterst ovanligt. Hade bara en lektion idag, autopsy... Fallet var väl helt okay. Jag zoomade ut och in hela timmen. Kunde inte hjälpa det tankarna var helt andra ställen...
Sen har jag suttit ute i solen, gått in till stan och fått betalat lite räkningar och lämnat in lite grejer för printning. Härligt att få det gjort!

Sen fick jag en hel del gjort på bibblan med. Fast helt plötsligt så dog hjärnan och ville inte mer. Så då hann jag ju tom handla på vägen hem eftersom mitt lilla spar tack och lov håller öppet till 20! Det var bra!
Sen så har raphael hittats. Coffein motverkar Parkinsons. Det sista här meddelade S till mig på vägen hem! KAn inte bli bättre ju!
Nu ska jag se ett avsnitt sthlm live och sedan skutta iväg och lägga mig...
Imorgon har jag lovat S att jag ska vara på biblioteket när det öppnar... Huuuuu jag som har sovmorgon på onsdagar! Jaja men som syster sa när hon var liten ett lov är ett lov!
Sen blir det nog att stanna i skolan tills det är dags för spinning...
X

Inga kommentarer: