fredag, april 04, 2008

Men vart tar tiden vägen

Ja alltså det har ju inte direkt blivit mycket sömn denna veckan och så kommer det fortsätta. Snacka om att jag har haft grejer upp över öronen.
Det har vart en sjukt bra fredag ändå trots allt!
S klarade sitt prov! *applåderar* Jag har städat lägenheten! Jag har storhandlat och då snackar vi verkligen storhandling. Dessutom har jag tränat och tvättat upp en massa tvätt... Plus en massa andra trevliga saker som censureras här :P
Men well alltså jag längtar efter att komma in i normal takt igen. Denna veckan har det varit allt för mycket av det goda.
Ikväll ska jag lägga mobilen ute i köket så jag verkligen kommer upp när mobilen kommer ringa vid sju (yay sovmorgon:S) sen blir det biblioteket till ettsnåret. Hem, tvätta fönstrerna för det hann jag inte idag och förbereda middagen jag ska bjuda på och sen blir det studiemöte från fem och utöver.
Sen på söndag så kommer tjocka släkten!
Nu kanske ni undrar varför jag inte går och lägger mig utan klagar på att jag är trött utan att göra något åt det?
Jo jag har nämligen ett helt berg med tvätt som väntar på att få komma in i lådorna strategiskt placerat på sängen samt att jag ska sätta på nya påslakan.... Gah
Lika bra att sätta fart så jag får några timmars sömn
zzz

Inga kommentarer: