fredag, april 04, 2008

Nämen så var det fredag!




Bara det var ju en anledning att till att stiga upp imorse =)

Okay okay okay jag vet att jag har varit seg med inlägg i vanlig ordning men jag har inte haft tid att skriva eller något att skriva för den delen.
Snabb recap:
Onsdag: Biblioteket från 8 (jo jag var allt där i tid) till strax efter sex då hjärnan sa no no no.
Efter det var det bara hem och byta om följt av spinning.
Tog totalt ut mig eftersom jag inte kan räkna till fem... När vi var på låt 3 så trodde jag vi var på låt fyra av fem och tänkte nu tar jag i som aldrig förr.... Jag kunde knappt promenera hem sen men skönt var det.
Tordag: Gud vad trött jag var. Det blev total kaffeknarkning hela dagen blandat med typ cola etc. Lektioner blandade med håltimmar och föreläsningar och plugg.
Fixade mitt uppehållstillstånd på eftermiddagen också på underbara immigration office... Usch usch jag hatar verkligen det stället. Men nu slipper jag gå dit något mer tack och lov!

Ja så då var vi framme idag.
Planen är att jag har en lektion sedan blir det en sväng till gymmet och efter det hem duscha etc och åka ut till tesco för att handla. Det behövs verkligen. Mitt vattenrenarfilter har behövts bytas ut i över en vecka och jag behöver ha ingredienser till två middagar nu i helgen.På lördag är det nämligen studiemöte och på söndag kommer tjocka släkten!
Ååååh nu skiner solen ute! På med solglasögonen
X

Inga kommentarer: