måndag, april 14, 2008

Sunshine och måndag!

Hej och hå här är man uppe tidigt. Äsch ta det sista med en stor nypa salt men vid den här tiden så brukar jag ju sitta och precis påbörja min frukost som jag redan har ätit etc etc. Solen strålar utanför! Längtar verkligen uuuut!
Termometern som står i solen visar 32,9 grader och den som är i skuggan 12.9... Hmmm Något säger mig att den som står i solen har fått solsting!
Igår kväll hann jag med tre A4 sidor med droger. Det blev faktiskt bra jag är mycket nöjd. Men ni får se det en annan gång helt enkelt!
Nu ska jag ta och packa min gymbag, göra iordning en smörgås till skolan och slänga på mig lite kläder och sedan drar jag.
Heldag på skolan idag. Fast en sväng till gymmet som avbrott!
Soool på taket till sjukhuset! Hoppas jag inte jinxade det hela nu och att solen inte försvinner medans jag plågas i public health!
X

Inga kommentarer: