fredag, april 18, 2008

Home sweet home!

Ja nu var jag hemma igen. På pathophysen löste vi lite cases och sedan bar det iväg till gymmet!
Idag var naturligtvis dagen som min kropp bestämde sig för att börja känna av alla små pollen i luften och det gick inte så bra att springa för jag fick inte luft. SÅ då fick det bli styrketräning istället. Så vi får se hur bra min kropp mår imorgon. Ska ta och leta fram lite clarityn från något skåp för jag har för mig att jag har det hemma.
Fick en kommentar på ett tidigare inlägg om att det var någon som tyckte min blogg verkade intressant och att personen i fråga hade lagt till mig på någon lista etc. Äh jag vet inte riktigt vad det handlade om för jag var trött när jag läste inlägget. Men det sjukaste var att personen/ viruset/spamningen/övrigt skrev på engelska.
Då kan man ju fråga sig hur fan de kan veta att min blogg är så bra när jag inte skriver på engelska... Ja ni! Jag orkar inte bry mig!
Men ni kan ju läsa kommentaren själva om ni känner för det! Den kom in under inlägget som heter tjohoo...
Kanske ni kan förklara för mig vad han/den/det jiddrar om?
Nu är det dusch som gäller

Inga kommentarer: