söndag, april 13, 2008

I must be doing something right

Jisses såg precis på dagens datum och fick lite lätt panik. Usch och fy ångest inför examensperioden som kommer alldeles för snart!

Anyway det var inte min ångest som vi skulle prata om. Var på frukostmöte hemma hos S. Min arm fick sig en inspektion av de riktiga proffsen som kunde bekräfta för mig att det var bara var en grad 1 brännskada. Även fast brännmärket ser ännu värre idag.

Efter att jag har kommit hem så har jag gått och plockat här hemma. Tvättat ännu mer tvätt och hängt upp den ute på balkongen.

Sen har jag bakat en fryst espressotårta att ha när man får oväntat besök. Jag har fortfarande en massa ägg kvar. Det känns lite kämpigt för jag tycker jag har använt hur mycket som helst den här helgen men ack nej.

Planer för ikväll innefattar att dammsuga lägenheten, sortera ut min garderob samt måla upp lite droger på papper till väggen bakom skrivbordet så jag kan studera alla namn när jag sitter framför datan. Men eftersom det ska upp på väggen så måste det se bra ut också så därför ska jag måla. VI får ju se hur bra det går eftersom jag verkligen suger på att måla. Blir resultatet något hyfsat så kanske ni får se bildbevis sen.

Idag saknar jag verkligen att gå runt och slafa i scrubs! Kolla! Ser det inte hur bekvämt ut som helst? Jo för det är det också! *längtar*

Inga kommentarer: