söndag, mars 01, 2009

Frammåt Mars(ch)

Mars??!! vad hände med februari? Oj time really flies!
Igår var supermysigt. Vin, goda tårtor och trevligt sällskap. Vad mer kan man önska sig? Jag var tyvärr den första som trippade hem för jag var helt slut. Så är det när man inte har sovit något vidare den senaste tiden. Man orkar inte. Men inatt sov jag bra! Inte en enda mardröm eller uppvaknande. Hurra!



Vad har jag gjort idag då? Började dagen med att steka pannkakor. Det var en god frukost :)

Sedan så diskade jag upp efter mitt kakbak igår. Herrejäklar vad mycket disk det blir när man experimenterar i köket. Jag har även städat mitt hem så nu är det presentabelt för besökare igen! Vilket är bra eftersom jag får besök av kompisar i eftermiddag. Det är studiemöte på ingång och jag ska laga en rätt jag aldrig lagat förut. Jag åt den en kväll i Bad Gastein och tänkte mig nu försöka recreate the dish. Haha detta kan bara bli katastrof. Tur att vi ska på bio ikväll så mina stackar kompisar kan äta sig mätta på biopopcorn.... Slumdog millionaire ska det bli. Nu måste jag dock ta och förbereda maten.
Puss på er.

Inga kommentarer: