lördag, mars 21, 2009

Preview Milleniumball-09

Alldeles strax ska jag dra på mig en svart klänning och en persikofärgad sjal över axlarna. Jag ska ta och fixa till mitt hår och sminka mig. Samt dränka ner mig i glitter. Haha nu undrar ni allt vad jag håller på med. Ikväll så går 2009 års Millenium bal av stapel. Alla som hör detta säger: men det är ju inte Millenium nu. Nej det är vi medvetnaom nere i Ungern med men första Milleniumbalen hölls efter milleniet inträffade och blev en tradition sedan dess. Varje år hålls den på pezsgöház och det är en bal som har ett tema. I år är temat glam and glitter. Därför ska det glittras och håret ja det vet jag inte hur jag ska ha det ännu men det löser sig.

Tog till och med tid att sätta på lite lösnaglar som ska vara lätta att ta bort sen. Dom måste ju bort imorgon. Ska hem till Å före allt och så ska vi göra oss iordning tillsammans.

Nu måste jag sätta fart! Puss puss

Inga kommentarer: